За избора на име...

Споделям това за всички бъдещи и настоящи майки, които преживяват и са преживели трудности по време на бременността си. За всички родители, които дават имена на рожбите си. Името е дар, детето ви ще го носи цял живот, направете му първия най-прекрасен подарък! Споделям много личен и скъп за мен момент, а именно как избрахме името на дъщеричката ми!

Още в самото начало на бременността имах идеи за имена, мъжки имена имахме готови - Иван или Димитър, на някой от двамата дядовци, ако не бяхме избрали, средно име - Георги! Хубави български имена. Оказа се, че ще имаме момиченце (и двамата с мъжа ми искахме момиченце) и сагата с избора на име започна... Винаги съм смятала, че името, което се дава на дете трябва да му подхожда, но просто има хора сякаш имената им не са за тях, казва се Иван, на теб ти идва отвътре, че е Петър… Това разбира се в кръга на шегата. Но да, определено смятам, че изборът на име е от изключителна важност. Преглеждайки много имена, мислейки варианти, дойде просто момент, в който ми дойде от вътре, точното име! В 26-27 г.с се наложи да остана за седмица в отделение за Патологична бременност, и споменът, който споделям е от това време…
"Моя малка Бебка, с тате много ни изплаши!
Знам, че искаш да се видим по-скоро, аз още повече, но почакай рано е, нека изтърпим поне още 10-тина седмици... тогава ще е по-добре! Ако обаче не изчакаш редно е вече да си имаш име! Татко ти много харесва името Рая, казва че щом аз съм Божи дар, би следвало че ти си от рая. И вероятно е прав... Ще му кажа,че съм решила, когато дойде да ни види, той много ще се зарадва!
Обичам те, Рая!"
около 17.11.2015г.

За щастие с моята Рая успяхме да се справим и тя се роди жива и здрава в 39 г.с., цели 12 седмици след като вече си имаше име! Нито за миг не спрях да вярвам, че всичко ще бъде наред! Не спирайте да вярвате и вие в чудото, наречено живот!
Съветът ми за избор на име би бил следния: Оставете времето и събитията да ви подскажат при избора на име, има хора, които искат уникално, неповторимо име, които, съгласете се, някой път звучат абсурдно! Все пак човекът прави името достойно, а не името прави човека достоен!

Можете да посетите и да се абонирате 🔔 за канала в YouTube 🎞️ ОТ ТУК.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Норми за ръст и тегло при деца от 0 до 3 години - ТАБЛИЦИ

Стихчета за Баба Марта

Благодаря ти, мило мое дете!

Последователи