За майките на момиченца




Да имам дъщеря е моя сбъдната мечта.

Да имам дъщеря е най-голямата отговорност. Да успея да я възпитам като достойна дама, да ѝ оставя ценностите, които всяка жена трябва да притежава! Онова, на което ме е учила моята майка, и ако успея да съм поне на половина добра колкото нея, ще бъда ужасно щастлива!

Това, че имам дъщеря, ме кара да се страхувам, да се чудя какво ще бъде нейното бъдеще, дали ще мога да я предпазя и да я защитя от несгодите в света. Но когато се усмихне и очичките и заблестят, знам че всичко ще бъде наред!

Да имам дъщеря и да виждам как тя е най-голямата слабост на баща ѝ, как силният и непоклатим мъж се разтапя само от една усмивка и е готов на всичко стига само да няма сълзи в очите ѝ, и да не дава да падне косъм от главата ѝ. А в миговете когато сутрин сладко спят баща и дъщеря, осъзнавам че няма нищо по-ценно на света.

Да имам дъщеря и да преоткрия, че всъщност харесвам розовия цвят, да слагам сладки роклички, да връзвам панделки, да обличаме куклите, да бъдем най-добри приятелки!

Да имам дъщеря и да бъда горда, че тя ще бъде по-добра от мен, да знам, че съм оставила на света своето малко достойно продължение!

Благодарна съм от сърце и душа и знам, че да имам дъщеря е най-прекрасното нещо на света!

Последвайте ме и в Instagram от ТУК

Можете да посетите и да се абонирате 🔔 за канала в YouTube 🎞️ ОТ ТУК.


Коментари

Популярни публикации от този блог

Норми за ръст и тегло при деца от 0 до 3 години - ТАБЛИЦИ

Стихчета за Баба Марта

Благодаря ти, мило мое дете!

Последователи